La Flama del Canigó torna a encendre la revetlla de Sant Joan a Tàrrega

24/06/2026

La celebració també ha inclòs sardanes amb la Cobla Tàrrega i una exhibició de la secció infantil dels Diables BAT

Tàrrega ha celebrat una nova edició de la revetlla de Sant Joan amb la Flama del Canigó com a protagonista. L'acte central ha tingut lloc a la plaça del Carme, on s'ha encès el peveter al peu del Monument als Països Catalans, coincidint amb el 45è aniversari de la seva inauguració.

La celebració també ha inclòs sardanes amb la Cobla Tàrrega i una exhibició de la secció infantil dels Diables BAT. Paral·lelament, s'han preparat les falles de secà que han protagonitzat la baixada fins a Can Colapi.

La jornada ha culminat amb l'encesa de la foguera popular i diverses activitats festives. Des del consistori s'ha fet una crida a viure la festa amb prudència i responsabilitat davant l'elevat risc d'incendi derivat de les altes temperatures.
Cel Márquez