ACTUALITAT
Oh!mylot presenta la nova campanya solidària de Nadal
30/10/2025
El lot ofereix més de 120 productes, un 90% dels quals provenen de centres especials de treball
La marca Oh!mylot inicia la seva nova campanya de Nadal amb l'objectiu de fomentar l'economia social i donar feina a persones amb discapacitat o en risc d'exclusió.
El projecte, impulsat per l'Associació Alba, L'Olivera i Casa Dalmases, preveu distribuir més de 20.000 lots gastronòmics elaborats amb productes de proximitat i d'origen social.
Oh!mylot ofereix més de 120 productes, un 90% dels quals provenen de centres especials de treball. Aquesta campanya posa el focus en la qualitat dels productes i en el valor afegit de cada lot, que repercuteix directament en la inserció laboral de col·lectius vulnerables.
Els lots s'adrecen principalment a empreses i entitats compromeses que volen fer dels regals de Nadal una acció amb impacte social.
El projecte, impulsat per l'Associació Alba, L'Olivera i Casa Dalmases, preveu distribuir més de 20.000 lots gastronòmics elaborats amb productes de proximitat i d'origen social.
Oh!mylot ofereix més de 120 productes, un 90% dels quals provenen de centres especials de treball. Aquesta campanya posa el focus en la qualitat dels productes i en el valor afegit de cada lot, que repercuteix directament en la inserció laboral de col·lectius vulnerables.
Els lots s'adrecen principalment a empreses i entitats compromeses que volen fer dels regals de Nadal una acció amb impacte social.
Cel Marquez

